Jak projektować usługi przyszłości? Warsztat UX

Nie wyobrażasz już sobie świata bez umówienia się ze znajomymi na wieczór na Facebooku, rezerwacji wakacji w Airbnb lub zamówienia przewozu przez Ubera? A przecież jeszcze piętnaście lat temu te marki i usługi w ogóle nie istniały lub raczkowały!

Jak sądzisz? Bez czego nie będziemy w stanie sobie wyobrazić codziennego życia za 15-20 lat?

Zapraszamy Was na warsztat, podczas którego spróbujemy odpowiedzieć na pytanie, jak tworzyć usługi przyszłości.  Używając technik Service Design i UX, przymierzymy się do ich zaprojektowania. Przeanalizujemy trendy (reseearch & analysis), nałożymy prognozy na oś czasu (timeline), nawiążemy do map podróży użytkownika (customer journey map & service blueprint).

Warsztat odbywa się w ramach comiesięcznego cyklu Strefa UX - warsztatów i prelekcji dla osób zainteresowanych tematyką projektowania produktów i usług zorientowanych na użytkownika. Obecne wydarzenie kierujemy zwłaszcza do osób, które chcą lub stawiają już pierwsze kroki w obszarze UX.


PROWADZĄCY:
Radosław Taraszka - projektant User Experience w polskim start-upie UXPin. Projektowaniem zajmuje się od 2009 roku. Zanim dołączył do załogi UXPina związany był z Ideacto, Divante i Witflow. Pracował przy projektach dla takich marek jak: ING, Orange, Energa, Empik, Lasy Państwowe, Enea, Pernod Ricard. Zajmuje się również badaniem i projektowaniem narzędzi do nauki języków obcych dla dzieci i młodzieży.

Kiedy: 11 stycznia 2017, środa, godz:17:00 - 20:00
Gdzie: Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia, budynek III, sala F/H
Rejestracja: http://projektowanieprzyszlosci.evenea.pl/

11.I
17:00-20:00
H1.44 III H1.43 III
Strefa Startup