Strefa Startup | 30.9.2016

Sprzedaż w startupie – narzędzia rozwoju biznesu

Mamy dla Was złą i dobrą wiadomość. Zaczniemy od złej: żeby zarobić pieniądze na własnym biznesie, trzeba się nieźle napracować. A ta dobra: można się nauczyć tych kroków i powtarzać je tak długo, aż zaskoczą. Jak? Dowiecie się na tych warsztatach.

Kiedy: 10.10.2016 (poniedziałek), godz. 16:00-20:00
Gdzie: PPNT Gdynia, budynek III, sala F/H
Wstęp: wolny, wymagana rejestracja: www.startupsprzedaje1.evenea.pl

Kogo zapraszamy?
 - tych, którzy mają już własny pomysł na biznes, ale nie bardzo wiedzą, jak zacząć
 - tych, którzy mają już własne biznesy, ale chcą je rozkręcić (np.: chcą sprzedawać więcej)

Czy jest na sali ktoś, kto zakłada biznes i nie chce na nim zarobić? Jeśli jest, to niech nie przychodzi na ten warsztat. Całą resztę – serdecznie zapraszamy! 

Program pierwszego warsztatu:
1. Tworzenie wartości dla klienta i grupy docelowej.
2. Narzędzia sprawdzania potrzeb klienta, monitorowania jakości propozycji dla niego.
3. Monitorowanie konkurencji – jak i po co?

Każdy warsztat będzie prowadzony według schematu powiedz-pokaż-przećwicz. Moduł będzie krótko omawiany, będzie pokazywany przykład, a następnie uczestnicy będą ćwiczyć/wypracowywać konkretne rozwiązania dla swoich biznesów. Pomiędzy modułami będą „zadania domowe” od których będzie zaczynał się kolejny moduł, tak, żeby uczestnicy nie tracili kontaktu z wiedzą zdobytą podczas warsztatów i mogli ją wdrażać w swoich firmach.

Warsztat poprowadzi Marta Borkowska-Bierć, konsultantka biznesowa z doświadczeniem korporacyjnym (aktualnie w ODiTK w Gdańsku). Pracuje z klientem od momentu jego pozyskania z rynku, poprzez doprecyzowanie potrzeb, składanie ofert aż do finalizacji współpracy. Odpowiada także za utrzymywanie relacji z istniejącymi klientami. W ramach własnej działalności zajmuje się usługami konsultingowymi dla małych biznesów, w tym: startupów. Aktualnie pracuje z parkiem trampolin JUMPCITY, z Jadźka Rysuje oraz z Neuropsychologia.org. Wspiera swoich klientów w zakresie tworzenia i wdrożenia modeli biznesowych oraz w zakresie sprzedaży: od zbudowania koncepcji, poprzez narzędzia sprzedażowe, aż do rozwoju umiejętności.