Za co klienci są w stanie zapłacić więcej?

budynek III, coworking

kiedy: 26.09.2019 (czwartek), 16.30-20.30
gdzie: PPNT Gdynia, budynek III, coworking
wstęp: wolny, wymagana rejestracja: Zapisz się!

 

Czy wiesz, dlaczego klienci kupują Twój produkt lub korzystają z Twoich usług? A także jak sprawić, żeby Klienci zapłacili więcej za produkt/ usługę?

Zapraszamy na warsztat, na którym dowiesz się, jak wykorzystywać wartości w budowaniu komunikacji marek luksusowych i nie tylko.

Dlaczego warto?

Odkryjesz mechanizmy, działające w marketingu i sprzedaży, pozwalające zaangażować klientów w markę. Dowiesz się jak prawidłowo targetować i tworzyć persony, by przekaz trafił do właściwej grupy odbiorców oraz co sprawia, że klienci są w stanie za dany produkt zapłacić więcej. Podzielimy się radami, jak stworzyć społeczność wokół marki i sprawić, by klienci ją pokochali.

Dowiesz się:

– kim są Twoi klienci?

– jak zbadać potrzeby i motywacje Twoich klientów?

– jak budować przekaz na wartościach?

– jak tworzyć społeczność wokół marki?

Dla kogo?

Warsztaty skierowane są do marketingowców, freelancerów i przedsiębiorców, którzy często sami zajmują się reklamowaniem swoich produktów lub usług bądź dopiero myślą o rozpoczęciu swojego biznesu.

Spotkanie poprowadzą:

Anna Maj – prowadzi agencję marketingową Wytwórnia PR specjalizującą się w działaniach skierowanych do rynku premium. Wprowadziła na rynek produkty, które Klienci pokochali i się z nimi utożsamiają, tworząc wokół nich niezwykłą społeczność.

Agata Ulman – specjalistka ds. marketingu, PR-owiec, copywriter. Z branżą związana od blisko 10 lat. Współpracowała z wieloma firmami i agencjami marketingowymi. Obecnie najbardziej pochłaniają ją projekty z zakresu content marketingu.

powrót
Skip to content