#WhizTalk

#WhizTalk

W oknach jednego z naszych budynków, od poniedziałku do piątku pojawiają się inspirujące hasła. Skąd się wzięły i jak są tworzone?

„Whiz” to z angielskiego „świst”.  Ten krótki komunikat przykuwa uwagę przechodniów i stanowi sposób porozumiewania się z mieszkańcami.  Na co dzień jest pretekstem do uśmiechu, w sytuacjach wyjątkowych jednoczy i staje się hasłem przewodnim.

„Miłego dnia” od #Whizbrand

„Miłego dnia” to pierwsze hasło, które zostało umieszczone 21 lipca 2014 roku przez Whizbrand, jedną z firm parkowych, która właśnie tego dnia obchodziła swoje 5 urodziny. Firma mieściła się na trzecim piętrze i przez kolejne lata dbała o to, aby każdego dnia pojawiał się nowy tekst. 25 maja 2018 roku po raz tysięczny i ostatni umieściła swoje hasło w oknach. Prawie po 10 lat obecności w Parku „wyfrunęła z gniazda” i wyprowadziła się z inkubatora. Zwyczaj jednak pozostał, przeniósł się jedynie z trzeciego na piąte piętro. Obecnie obsługuje je zespół komunikacji PPNT Gdynia. A na hasło mówi się również #Whiztalk nawiązując właśnie do jego twórcy, czyli agencji marketingu strategicznego #Whizbrand.

Twój #Whiztalk

Ty też możesz być autorem hasła dnia! Do dyspozycji masz 17 (maksymalna ilość znaków) okien naszego budynku będących stałym elementem miejskiego krajobrazu Gdyni. Wyraź siebie, opowiedz swoją historię, przygotuj intrygującą niespodziankę. Pamiętaj przy tym, aby Twoje hasło było na tyle uniwersalne, aby jak najwięcej osób mogło się z nim zidentyfikować.

Propozycje hasła:

  • nie może być kontrowersyjna, o zabarwieniu politycznym lub religijnym
  • nie może zawierać wulgaryzmów oraz słów uznawanych za niestosowne
  • nie może zawierać imion, lub wyraźnie wskazywać na konkretną osobę/firmę
  • nie może być bezpośrednim hasłem reklamowym

Swój pomysł zgłoś TUTAJ!

Skip to content