Klient na rynku zagranicznym – skuteczna sprzedaż i komunikacja

Klient na rynku zagranicznym – skuteczna sprzedaż i komunikacja

kiedy: 28 sierpnia 2020 (piątek), godz. 13:00-14:30
gdzie: online
wstęp: wolny, obowiązuje rejestracja, ZAPISZ SIĘ!

 

Klienci na rynkach zagranicznych są bardzo świadomi. Wiedzą, że firma czy nowy partner biznesowy zależy od nich, a nie oni od niego. Mogą mieć inne oczekiwania niż polscy przedsiębiorcy. Podczas webinaru uczestnicy dowiedzą się jak poznać zagranicznego klienta lepiej, by dopasować działania firmy do jego oczekiwań i sposobu prowadzenia biznesu z nim.

PROGRAM:

– Jak doświadczenia klientów zagranicznych wpływają na ich percepcję marek i decyzje zakupowe?
– Jak zarządzać doświadczeniem klientów, by skutecznie przestawić firmę na nowe oczekiwania klientów i wejść na rynki zagraniczne?
– Jak w trzech prostych krokach poznać oczekiwania klientów i dopasować do nich sposób działania całej firmy?

Informacje o Prelegencie:

Anna Gapińska – właścicielka i dyrektor zarządzająca firmy doradczo-szkoleniowej Think Customer. Interim Manager, trener, praktyk biznesu z blisko dwudziestoletnim doświadczeniem zawodowym, w tym w strategicznym doradztwie i realizacji projektów z zakresu Customer experience management, zarządzania marką, wsparcia sprzedaży i budowy długotrwałych relacji z Klientami. Na co dzień wspiera firmy w zakresie zarządzania relacjami z klientami i doradza, jak skutecznie wzmocnić świadomość marki w oczach Klientów i poprawić efektywność działań marketingowych i sprzedażowych.

powrót
Skip to content