Zdjęcia, które opowiedzą o Twojej firmie | Strefa Contentu

budynek III, coworking

kiedy: 27.03.2019 (środa), 17.00-19.00

gdzie: PPNT Gdynia, budynek III, coworking

wstęp: wolny, wymagana rejestracja: https://zdjecia-biznesowe.evenea.pl/

 

Mówi się, że obraz znaczy więcej niż tysiąc słów. Z pewnością dobre zdjęcie potrafi sprzedać produkt lub usługę, jeśli potrafi przemówić do uczuć klienta. Ale czy wiesz, jakich zdjęć potrzebuje Twoja firma?

 

Czasy, kiedy na firmowej stronie internetowej wystarczył tekst, dawno minęły. Dziś na przyciągnięcie uwagi klienta w mediach społecznościowych, masz zaledwie kilka sekund. Jedno zdjęcie musi nie tylko pokazać to, co sprzedajesz, ale przy okazji opowiedzieć o wartościach Twojej firmy, korzyściach dla klienta i najlepiej jeszcze żeby było spójne z stylistyką i identyfikacją wizualną Twojej marki.

 

Chcesz się dowiedzieć, jak efektownie i efektywnie wykorzystać zdjęcia reklamowe? Jak powinna wyglądać sesja biznesowa, by portrety pracowników pasowały do profilu działalności firmy? Przyjdź na prelekcję Agnieszki Potockiej, która na przykładach z swojej codziennej pracy z przedsiębiorcami, opowie o tym, jak wykorzystać zdjęcia w mediach społecznościowych, czym różnią się zdjęcia produktów do sklepu internetowego od tych samych produktów na zdjęciach na Instagramie i co można opowiedzieć o firmie przy okazji sesji biznesowej.

 

Dowiesz się:

– jak zdjęcia mogą pracować dla Twojej marki?

– jak pokazać swój produkt lub usługę na zdjęciach reklamowych?

– na czym polega dobra sesja wizerunkowa?

– czym różnią się packshoty od zdjęć do mediów społecznościowych?

 

Dla kogo?

Prelekcja skierowana są do freelancerów, mikro- i małych przedsiębiorców, którzy często sami zajmują się reklamowaniem swoich produktów lub usług lub dopiero myślą o rozpoczęciu swojego biznesu.

 

Prelekcję poprowadzi Agnieszka Potocka, która zajmuje się fotografią od prawie 10 lat. Lubi rzeczy proste i ładne, a w biznesie ceni sobie prostotę i szczerość. Stawia na fotografię jasną i autentyczną, a na zdjęciach chce pokazywać prawdziwych ludzi i ich wszystkie atuty potrzebne do prowadzenia biznesu. Robi sesje wizerunkowe, ale również tworzy zdjęcia reklamowe i do mediów społecznościowych, a także reportaże z wydarzeń firmowych.

powrót