Strefa UX | Analiza badań

online

kiedy: 12 i 13.05.2021 (środa, czwartek), w godz. 15:00-18:00

gdzie: online, platforma ZOOM

wstęp: wolny, obowiązuje rejestracja: ZAPISZ SIĘ

Chcesz sprawdzić, czy produkt lub usługa, którą wdrażasz, spełnia oczekiwania klientów? Masz za sobą przeprowadzenie badań nad odbiorcami i mnóstwo danych, z którymi nie wiesz co zrobić? Czas na podsumowanie i analizę. Jak zrobić to efektywnie, dowiesz się na kolejnych warsztatach w Strefie UX.

Na warsztatach poznasz metody dokumentowania badań, tak by łatwiej było je później analizować i wyciągać z nich wnioski. Nawet jeśli zlecasz wykonanie badań, warto wiedzieć, jak czytać później dane, które otrzymasz. Dowiesz się, jak efektywnie pracować nad danymi indywidualnie, ale też współpracując z zespołem.

Czego się dowiesz?

  • jak dokumentować badania?
  • jak zadbać o jakość analizy danych
  • czym jest AEIO, diagram pokrewieństw i kodowanie otwarte?
  • kiedy warto z nich korzystać?
  • jak pracować z danymi indywidualnie, w parze, a jak w większym zespole?
  • Spotkanie jest połączeniem prezentacji z warsztatem. Prezentacja podzielona będzie na kilka kilkunastominutowych mikrowykładów. Po każdym z nich realizować będziemy część praktyczną.

Dla kogo?

  • Dla osób, które wiedzą, czym są badania jakościowe i ilościowe oraz jak je przeprowadzić, ale nie analizowały wcześniej wyników.
  • Dla przedsiębiorców, badaczy i projektantów produktów i usług, dla pracowników startupów i dużych organizacji, studentów kierunków związanych z badaniami i projektowaniem.
  • Dla wszystkich entuzjastów badań nad użytkownikami, którzy chcą uporządkować lub pogłębić swoją wiedzę.
  • Będziemy pracować przy użyciu narzędzi: ZOOM do komunikacji oraz Mural do pracy w grupach. Do udziału niezbędny jest komputer z dostępem do Internetu (praca na smartfonie będzie bardzo niewygodna) oraz mikrofon i kamerka video.

Prelegentka:
Agnieszka Mróz: projektantka usług, badaczka, moderatorka procesów design thinking.

W swojej pracy szuka rozwiązań, które pozwalają równocześnie osiągnąć cele organizacji i odpowiedzieć na realne potrzeby użytkowników.

Z wykorzystaniem podejścia service design/design thinking w ciągu ostatnich 2 lat projektowała rozwiązania dla korporacji, MŚP, instytucji publicznych, jak również organizacji pozarządowych. Realizowała projekty m.in. na rzecz Play, Lufthansa Systems Polska, Metro Properties, Narodowego Archiwum Cyfrowego, Polskiej Agencji Wspierania Przedsiębiorczości, Tatrzańskiego Parku Narodowego.

Prowadzi zajęcia dla studentów studiów podyplomowych SWPS na kierunkach Projektowanie Usług oraz Zarządzanie Innowacją (Design Management) oraz User Experience na Collegium Da Vinci.

Autorka fiszek poświęconych metodyce design thinking: Jak tworzyć produkty i usług? Zrozumieć Design Thinking.

Swoimi doświadczeniami dzieli się na profilu Osobiście o projektowaniu usług.

powrót
Skip to content