SPEAK IN_UX

budynek III, Centrum Konferencyjne

kiedy: 30-31.10.2019 (środa, czwartek), w godz. 9:00-16:00
gdzie: PPNT Gdynia, budynek III
wstęp: wolny, obowiązuje rejestracja: ZAPISZ SIĘ!

 

Jak prowadzić badania, aby tworzyć produkty i usługi oparte na wiedzy o użytkownikach, a nie własnych przeczuciach i założeniach? Na co uważać, przy interpretacji wyników? Na te i wiele innych pytań związanych z projektowaniem wrażeń użytkownika odpowiemy na SPEAK IN_UX – dwudniowej konferencji wypełnionej wiedzą i praktycznymi warsztatami!

Dzień 1. Research
Projektowanie wrażeń użytkownika (User Experience) nie jest prostym procesem, ale z pewnością – opłacalnym dla każdego przedsiębiorcy i organizacji. Wprowadzane w życie przez wielkie korporacje i mniejsze firmy pozwala zwiększyć satysfakcję klientów z oferowanych usług i produktów, zmaksymalizować przychody i wyróżnić się wśród konkurencji. Punktem wyjścia do projektowania są zawsze badania UX.

Badania pozwalają uzyskać informacje o zachowaniach i potrzebach użytkowników i dzięki temu są podstawą do poprawy użyteczności. Są przydatne nie tylko na etapie koncepcji, ale również wdrażania i optymalizacji istniejącego produktu. Każdy klient jest skarbnicą wiedzy, z której projektant może czerpać garściami inspiracje.

Jeśli czujesz, że tworzenie usług i produktów musi zaczynać się od poznania klienta i chcesz dowiedzieć się, jak to zrobić – przyjdź posłuchać osób, które zawodowo zajmują się badaniem użytkowników.

Dzień 2. Warsztaty
Po badaniach przychodzi czas na praktyczne wykorzystanie wiedzy przy projektowaniu i wprowadzaniu produktu na rynek. Wtedy przydają się umiejętności organizacji pracy w zespołach projektantów, prototypowania czy przeprowadzania testów użyteczności. Poznasz je w praktyce podczas warsztatów – szczegóły i linki do rejestracji już wkrótce!

Dla kogo?
Dla osób doświadczonych, ale też zupełnie początkujących.
Dla przedsiębiorców, badaczy i projektantów produktów i usług, dla pracowników startupów i dużych organizacji, studentów kierunków związanych z badaniami i projektowaniem.
Dla wszystkich entuzjastów badań nad użytkownikami, którzy chcą uporządkować lub pogłębić swoją wiedzę.

Czego się dowiesz?
Jak wykorzystać analitykę produktową?
Kto może pełnić rolę badacza w zespole?
Jak skutecznie łączyć badania jakościowe z ilościowymi?
Jak uniknąć najczęstszych błędów poznawczych w badaniach?
Jak przeprowadzać testy użyteczności?
Jak projektować warsztaty?
Jak tworzyć makiety?
Jak kształtować i łączyć treści?

powrót
Skip to content