PPNT Gdynia, budynek III, centrum konferencyjne
kiedy: 29-30 października 2024 (wtorek – środa)
gdzie: PPNT Gdynia, budynek III, centrum konferencyjne
wstęp: wolny, obowiązuje rejestracja: ZAPISZ SIĘ! *
*zapis na prelekcje nie jest równoznaczny z zapisem na warsztaty! Na warsztaty obowiązują osobne zapisy (linki poniżej).
SPEAK IN_UX to wyjątkowe wydarzenie, które przyciąga osoby zainteresowane projektowaniem doświadczeń użytkowników z całej Polski. Od 2019 roku konferencja staje się przestrzenią, w której dzielimy się wiedzą, doświadczeniami i inspiracjami.
Głównym motywem tegorocznej edycji jest podejście do projektowania w erze szybkich zmian. Kryzysy klimatyczne, rozwój sztucznej inteligencji, zmieniające się oczekiwania klientów – to tylko kilka wątków, które przewiną się podczas tegorocznej edycji. Właśnie dlatego prelegenci poruszą tematy związane z odpornością na zmiany – zarówno technologiczne, jak i społeczne. Co zrobić, by nasze produkty były elastyczne i dostosowane do dynamicznych warunków? Prelegenci podzielą się swoimi inspirującymi doświadczeniami i pokażą, jak radzić sobie z wyzwaniami, które stoją przed każdym, kto chce tworzyć produkty cyfrowe na miarę naszych czasów.
Podczas dwóch dni konferencji będziesz mieć szansę usłyszeć, jak doświadczeni praktycy z czołowych firm technologicznych i startupów radzą sobie z wyzwaniami projektowymi. Usłyszysz historie o realnych projektach, które wykorzystują metody projektowe odpowiadające na zmieniające się potrzeby użytkowników.
Dowiesz się, jak projektowanie może pomóc w czasach kryzysów – czy to klimatycznych, społecznych czy ekonomicznych – oraz jak korzystać z narzędzi projektowych, by sprostać tym wyzwaniom. Nie zabraknie również rozmów o przyszłości projektowania – jak zmienia się rola projektanta i badacza UX w świecie, który dąży do coraz większej automatyzacji?
Oprócz prelekcji, zaplanowano również intensywne warsztaty. Jeśli zapiszesz się na warsztaty, będziesz mieć szansę na praktyczne zastosowanie zdobytej wiedzy – od projektowania rozwiązań kryzysowych po techniki improwizacyjne, które pomogą w pracy nad dynamicznymi projektami. Dowiesz się także, jak skutecznie pracować w zespołach projektowych, które muszą radzić sobie z nieprzewidywalnymi wyzwaniami.
SPEAK IN_UX to wydarzenie, które łączy ludzi z różnych środowisk – od doświadczonych profesjonalistów, po tych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z projektowaniem. Niezależnie od poziomu zaawansowania, każdy znajdzie tu coś dla siebie.
Czego się dowiesz?
- Jak projektować w obliczu kryzysu?
- Jak sztuczna inteligencja zmienia świat UX?
- Jak projektować produkty odporne na zmiany?
- Jak mechanizmy percepcji i podejmowania decyzji wpływają na odbiór interfejsów oraz jak wykorzystać te informacje w projektowaniu?
- Jak skutecznie badać potrzeby użytkowników nawet w trudnych warunkach?
Więcej szczegółów i prelegentów poznasz już wkrótce, ale już dziś zarezerwuj swój czas i miejsce na SPEAK IN_UX w PPNT Gdynia!
Dla kogo?
- Dla projektantów UX i UI, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności.
- Dla badaczy UX zainteresowanych nowymi metodami badania potrzeb użytkowników.
- Dla przedsiębiorców, którzy chcą tworzyć lepsze, bardziej przyjazne użytkownikom produkty cyfrowe.
- Dla osób myślących o przebranżowieniu się na UX lub rozpoczynających swoją karierę.
- Dla studentów zainteresowanych badaniami i projektowaniem cyfrowych rozwiązań.
- Harmonogram zapisów na warsztaty:
Od 30. września – I tura zapisów na warsztaty
Od 7. października – II tura zapisów na warsztaty
Od 14. października – lista rezerwowa na warsztaty
Uwaga! Liczba miejsc ograniczona. O zapisie na warsztaty decydować będzie kolejność zgłoszeń. Na warsztaty obowiązują osobne zapisy (linki poniżej).
Lista warsztatów:
Design (for) Emergency w praktyce
The future is not linear (wstęp do badań generatywnych)
Intro do Impro (improwizacja stosowana dla osób badających i projektujących)
SPEAK IN_UX 2024 – AGENDA:
29.10.2024 (wtorek) | |||
od 8.30 | Rejestracja uczestników | ||
9.00-10.45 |
1. Gotowanie na wielką skalę: od przystawki do dania głównego, czyli o skalowaniu kompetencji badawczych i projektowych w korporacji oraz o przyszłej roli projektantek/tów; Jan Wardecki 2. Human-Centered w czasach AI. Jak ocalić osoby badające i projektujące?; Filip Makowiecki |
||
Przerwa kawowa | |||
11.15-12.45 |
1. Projektowanie na BANI, czyli interfejsy odporne na zmiany; Paweł Konieczko 2. Design (for) Emergency, czyli projektowanie na ratunek; Agnieszka Wilke-Trochymiak |
||
Przerwa lunchowa | |||
Równolegle: prelekcje oraz warsztaty | |||
13.30-15.00 |
1. Jak przeprojektować współpracę w zespole?; Claudia Wensierska 2. Jak zrobić audyt UX, który nie jest nudny?; Piotr Schmidtke |
13.45-17.00 | Warsztaty:
1. Design (for) Emergency w praktyce; Agnieszka Wilke-Trochymiak 2. The future is not linear, wstęp do badań generatywnych; Paweł Walczak i Agnieszka Waliszewska
3. Intro do Impro – improwizacja stosowana dla osób badających i projektujących; Filip Makowiecki 4. [Warsztat dotyczący Business Discovery – ostateczny tytuł do potwierdzenia]; Tomasz Żmuda |
Przerwa kawowa | |||
15.30-17.00 |
1. Mylisz się na temat swojego produktu – istota problemów i potrzeb użytkowników; Oskar Czubacki 2. Badania wśród własnych użytkowników – wyzwania. Case study ze świata business travel; Zuzanna Szcześ-Wójcicka, Ewa Sośnicka |
||
17.00-19.00 | Networking |
30.10.2024 (środa) | |
od 8.30 | Rejestracja uczestników |
9.00-10.00 | Networking przy porannej kawie |
10.00-11.45 | Innowacje w rutynie. Odzyskaj twórczą radość z codziennych projektów; Tomasz Ferczykowski
Jak działają nasze umysły: podstawy kognitywistyki dla UX Designerów; Agata Bijak-Orłowska |
Przerwa kawowa | |
12.15-13.45 | Mentalistyczny UX: Sztuka Przetrwania w Informacyjnej Dżungli; Karolina (Karo) Łosińska
Monetyzacja poszukiwania miłości – neuromarketing aplikacji randkowych; Wojciech Popiela |
Chcesz być na bieżąco z informacjami? Śledź nas na naszym Instagramie!
powrót