Skuteczna komunikacja. Warsztaty

PPNT Gdynia, budynek III, coworking

Kiedy: 27 kwietnia 2022, godz. 09:00 – 16:00
Gdzie: PPNT Gdynia, bud. III, coworking
wstęp: wolny, obowiązuje rejestracja

 

Budowanie zgranych zespołów, a także tworzenie pozytywnych relacji pomiędzy pracownikami to podstawa kultury organizacyjnej oraz efektywności firmy. Przyjemna atmosfera w zespole to jeden z powodów, dla których przychodzimy do pracy, który wpływa na naszą motywację. To wszystko możliwe jest dzięki skutecznej komunikacji między członkami zespołów, ich kierownictwem, a także klientami. Podczas warsztatów przyjrzymy elementom składowym komunikacji czyniącymi ją efektywną, a także tym, które powodują chaos i eskalują konflikt. Przeprowadzimy ćwiczenia praktyczne, w tym zespołowe.

Dla kogo?

Dla wszystkich, których codzienna praca wymusza częste kontakty z członkami zespołu, dla tych, którzy prowadzą rozmowy biznesowe oraz dla tych, którzy są narażeni bądź odczuwają stres związany z komunikacją. Szczególnie zapraszamy osoby chcące usprawnić komunikację wewnątrz zespołu, czyniąc ją łatwiejszą i mniej stresową.

Czego się dowiesz?

  • W trakcie warsztatu:
    – poznasz podstawy i składowe skutecznej komunikacji,
    – poznasz ograniczenia w komunikacji wynikające z dysonansu poznawczego i selekcji sensorycznej,
    – prześledzisz emocje, stany emocjonalne i ich wpływ na komunikację,
    – poznasz typy trudnych ludzi oraz strategie radzenia sobie z nimi,
    – nauczysz się budować asertywny komunikat i dostrzeżesz rolę asertywności w redukcji stresu,
    – dostrzeżesz ograniczającą rolę krytyki w sporach,
    – nauczysz się budować komunikat feedbacku w tym feedbacku negatywnego.

Dlaczego warto?

Odkryjesz, że skuteczną komunikacją rządzą bardzo proste reguły. Dowiesz się jak budować poprawny komunikat, w tym komunikat asertywny i komunikat feedbacku. Powyższe przećwiczymy zarówno w grupach jaki indywidualnie. Dostaniesz proste wytyczne jak radzić sobie z trudnymi osobami w komunikacji oraz nauczysz się rozpoznawać emocje, a także wyciągać wnioski jak te emocje mogą wpływać na komunikację. Dodatkowo dowiesz się jak rozmawiać, aby nie antagonizować rozmówcy nawet w trudnych sytuacjach.

Prowadzenie: Sebastian Deditius

Absolwent Kanadyjskiego programu Executive MBA. Dyrektor Makroregionu i współtwórca zewnętrznej sieci sprzedaży w BPH Towarzystwie Funduszy Inwestycyjnych S.A. spółce z Grupy Banku BPH. Szkolił pracowników największych grup finansowych i banków na polskim rynku. Przeprowadził tysiące godzin szkoleń z zakresu sprzedaży, efektywności, komunikacji, erystyki, współdziałania oraz szkoleń produktowych. Pełnił rolę konsultanta biznesowego w Chinach, Hong Kongu i Dubaju m.in. w Australijskim projekcie międzynarodowej platformy finansowej w zakresie sprzedaży oraz operacji biznesowych, gdzie mieszkał. Uzyskał Australijską certyfikację Diploma in Financial Planning (RG-146 compliant) w Melbourne. Jest mówcą IdeaXchange (Chińskiej wersji TED – temat „Efektywna Sprzedaż̇. Tworzenie Wartości poprzez Zrozumienie Procesu Zmiany”). Kilkukrotnie pobierał nauki w buddyjskim klasztorze w Himalajach i hinduskim Aśramie. Odwiedził 82 kraje. Organizuje seminaria, warsztaty i konsultacje, również̇ indywidualne, w obszarze komunikacji, psychologii głębi, redukcji stresu, dobrostanu mentalnego, zarzadzania, efektywności pracy oraz terapii holistycznych w ramach współpracyB2B i B2C. Klientami są tak duże marki jak ORANGE Polska, czy Mondelez International.

Profil LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/sebastiandeditius/

powrót
Skip to content