budynek III, coworking
kiedy: środa, 15 listopada 2023, godz. 08:30-15:30
gdzie: PPNT Gdynia, budynek III, coworking
wstęp: wolny, obowiązują zapisy, zapisz się!
Dla kogo?
Dla wszystkich, których codzienna praca wymusza częste kontakty z członkami zespołu, dla tych, którzy prowadzą rozmowy biznesowe oraz dla tych, którzy są narażeni bądź odczuwają stres związany z komunikacją. Szczególnie zapraszamy osoby, chcące usprawnić komunikację wewnątrz zespołu czyniąc ją łatwiejszą i mniej stresową.
Czego się dowiesz?
W trakcie warsztatu:
– przyjrzysz się podstawom i składowym skutecznej komunikacji,
– przyjrzysz się ograniczeniom w komunikacji wynikającym z dysonansu poznawczego i selekcji sensorycznej,
– poznasz podstawy analizy transakcyjnej i rolę archetypów w komunikacji,
– poznasz dynamikę formowania zespołów wg Tuckmana (Cztery fazy powstawania zespołu),
– poznasz na cechy dobrego team leadera oraz metody poprawy spójności zespołu,
– zgłębisz model 5 Dysfunkcji w Zespołach i konsekwencje dysfunkcji dla efektywności ich pracy,
– przyjrzysz się składowym kultury korporacyjnej i ich konsekwencjom w różnych krajach,
– nauczysz się budować komunikat feedbacku w tym feedbacku negatywnego,
– dostrzeżesz ograniczającą i eskalującą rolę krytyki i komunikatu 'TY’ w sporach,
– nauczysz się skutecznie komunikować cele i zadania, – nauczysz się budować trudne komunikaty w tym poprawny komunikat w zmianie organizacyjnej,
– prześledzisz bariery w komunikacji, a w szczególności brak kooperacji, – przyjrzymy się aspektom komunikacji międzykulturowej w tym komunikacji niewerbalnej.
Prowadzący:
Sebastian Deditius – absolwent kanadyjskiego programu Executive MBA. Dyrektor Makroregionu i współtwórca zewnętrznej sieci sprzedaży w BPH Towarzystwie Funduszy Inwestycyjnych S.A. Szkolił pracowników największych grup finansowych i banków na polskim rynku. Przeprowadził tysiące godzin szkoleń z zakresu sprzedaży, efektywności, komunikacji, erystyki, współdziałania oraz szkoleń produktowych. Pełnił rolę konsultanta biznesowego w Chinach, Hong Kongu i Dubaju m.in. w australijskim projekcie międzynarodowej platformy finansowej w zakresie sprzedaży oraz operacji biznesowych, gdzie mieszkał. Uzyskał australijską certyfikację Diploma in Financial Planning (RG-146 compliant) w Melbourne. Jest mówcą IdeaXchange (chińskiej wersji TED – temat „Efektywna Sprzedaż.̇ Tworzenie Wartości poprzez Zrozumienie Procesu Zmiany”). Kilkukrotnie pobierał nauki w buddyjskim klasztorze w Himalajach i hinduskim Aśramie. Odwiedził 82 kraje. Organizuje seminaria, warsztaty i konsultacje, również̇ indywidualne, w obszarze komunikacji, psychologii głębi, redukcji stresu, dobrostanu mentalnego, efektywności pracy oraz terapii holistycznych w ramach współpracy B2B i B2C. Klientami są tak duże marki jak ORANGE Polska, czy Mondelez International.
powrót