Dostępność usługi / Planowanie badań potrzeb klientów / Konsultacje z ekspertką

online

kiedy: 5, 6, 7 marca między 14.00 a 17.00

gdzie: online

wstęp: wolny, obowiązuje rejestracja: zapisz się!

Chcesz dowiedzieć się, jak dostosować ofertę pod kątem dostępności i wykorzystać to jako konkurencyjną przewagę? Jak zaplanować badania jakościowe, by zidentyfikować obszary rozwoju usługi?

Skorzystaj z konsultacji, by porozmawiać o swoich wyzwaniach!

W tworzeniu rozwiązań ważne jest bycie blisko swoich klientów i użytkowników. Także tych o różnorodnych potrzebach związanych z dostępnością. Umożliwiają to regularnie przeprowadzane badania. Nie wiesz, jak zacząć?

Skorzystaj z bezpłatnych konsultacji w Strefie Startup! Wybierz dogodny termin i jeden z dwóch interesujących tematów.

Konsultacji udziela Agnieszka Mróz, która od 8 lat zajmuje się projektowaniem usług oraz badaniami w procesach projektowych. Projektuje nowe usługi i usprawnia te już istniejące, aby odpowiadały na obecne i przyszłe potrzeby rynku.  Od 6 lat prowadzi własne studio projektowe missing dot studio (wcześniejsza nazwa: Service Sandbox). Podejście service design/design thinking wykorzystuje do projektowania rozwiązań online, procesów komunikacji, sprzedaży, rekrutacji, adaptacji, obsługi klienta itp. Współpracowała z ponad 100 firmami i instytucjami. Realizowała projekty m.in. dla  Narodowego Archiwum Cyfrowego,  Metro Properties, Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Instytutu Adama Mickiewicza,  Santander Bank Polska, Salve Medica, Lufthansa Systems Poland. Kierowniczka merytoryczna kierunku Projektowanie Usług na Uniwersytecie Humanistycznospołecznym SWPS. Autorka fiszek poświęconych metodyce design thinking: „Jak tworzyć produkty i usług? Zrozumieć Design Thinking” oraz e-booka „Praktycznie o projektowaniu usług”.

Konsultacje odbędą się online i potrwają do 50 minut.

 

Co możesz omówić podczas konsultacji?

Dostępność oferty:

– identyfikacja, które elementy oferty mogą być dopasowane pod kątem dostępności

– jak wykorzystać dostępność jako przewagę konkurencyjną

– identyfikacja grup ze specjalnymi potrzebami, do których może być kierowana oferta

 

Badania jakościowe:

– planowanie badań

– identyfikacja obszarów badań pozwalających na rozwój usługi

 

Dla kogo?

  • dla przedsiębiorstw, które chcą zwiększyć swoją konkurencyjność
  • dla przedsiębiorców, którzy chcą by ich usługi i produkty odpowiadały na potrzeby klientów

powrót
Skip to content