budynek IV, F0.02
kiedy: 21.11.2023 (wtorek), 09.00-16.00
gdzie: sala F0.02, budynek IV, PPNT Gdynia
Wstęp: bezpłatny, szkolenie skierowane do firm parkowych i coworkerów: LINK DO ZAPISÓW
Prosimy o zapisywanie się tylko jednej osoby z jednej firmy parkowej i rejestrację z firmowym adresów e-mail.
Dla kogo?
Dla wszystkich Parkowiczów chcących uporządkować i pogłębić swoją wiedzę o biznesie
Czego się dowiesz?
– Jak przygotować produkt lub usługę, która spełni oczekiwania klientów?
– Jak poprawić satysfakcję i jakość obsługi klienta?
– Jakie emocje towarzyszą Twoim klientom na poszczególnych etapach interakcji z Twoją marką?
Dlaczego warto?
Poznasz narzędzie, które pomoże Ci zwizualizować wszystkie interakcje, w jakie wchodzi Twój klient z Twoją marką zarówno na stronie internetowej, jak i poza nią. Dzięki temu zbierzesz wszystkie informacje o kliencie, jego oczekiwaniach, potrzebach, problemach i sposobach interakcji z Twoją firmą. Zobaczysz, jakie procesy powinieneś_naś usprawnić, aby udoskonalić obsługę klienta oraz zoptymalizować procesy w firmie. Spojrzysz szerzej na proces sprzedaży i jego poszczególne etapy, eliminując tym samym błędy i działania, które nie przynoszą rezultatów.
Program warsztatów:
09:00 – 10:30 Customer Journey Map – wprowadzenie do narzędzia
10:30 – 10:45 przerwa
10:45 – 12:30 Customer Journey Map – praca na mapie wrażeń użytkownika
12:30 – 13:00 przerwa
13:00 – 15:30 Customer Journey Map – co dalej?
15:30 – 16:00 Podsumowanie
powrót