Customer Journey Map – jak zwiększyć satysfakcję klientów? | warsztaty

budynek IV, F0.02

kiedy: 21.11.2023 (wtorek), 09.00-16.00

gdzie: sala F0.02, budynek IV, PPNT Gdynia

Wstęp: bezpłatny, szkolenie skierowane  do firm parkowych i coworkerów: LINK DO ZAPISÓW

Prosimy o zapisywanie się tylko jednej osoby z jednej firmy parkowej i rejestrację z firmowym adresów e-mail.

 

 

Dla kogo?

Dla wszystkich Parkowiczów chcących uporządkować i pogłębić swoją wiedzę o biznesie

 

Czego się dowiesz?

– Jak przygotować produkt lub usługę, która spełni oczekiwania klientów?

– Jak poprawić satysfakcję i jakość obsługi klienta?

– Jakie emocje towarzyszą Twoim klientom na poszczególnych etapach interakcji z Twoją marką?

 

Dlaczego warto?

Poznasz narzędzie, które pomoże Ci zwizualizować wszystkie interakcje, w jakie wchodzi Twój klient z Twoją marką zarówno na stronie internetowej, jak i poza nią. Dzięki temu zbierzesz wszystkie informacje o kliencie, jego oczekiwaniach, potrzebach, problemach i sposobach interakcji z Twoją firmą. Zobaczysz, jakie procesy powinieneś_naś usprawnić, aby udoskonalić obsługę klienta oraz zoptymalizować procesy w firmie. Spojrzysz szerzej na proces sprzedaży i jego poszczególne etapy, eliminując tym samym błędy i działania, które nie przynoszą rezultatów.

 

Program warsztatów:

09:00 – 10:30 Customer Journey Map – wprowadzenie do narzędzia
10:30 – 10:45 przerwa

10:45 – 12:30 Customer Journey Map – praca na mapie wrażeń użytkownika

12:30 – 13:00 przerwa

13:00 – 15:30 Customer Journey Map – co dalej?

15:30 – 16:00 Podsumowanie

powrót
Skip to content