Chat GPT I Jak pytać żeby dostać odpowiedź?

PPNT Gdynia, budynek IV, sala F0.17

kiedy: czwartek, 28 listopada 2024, godz. 10:00 – 12:00

gdzie: PPNT Gdynia, budynek IV, sala F0.17

wstęp: bezpłatny (skierowane do firm parkowych oraz coworkerów): zapisz się!

 

Sztuczna inteligencja jest dziś codziennością, która  prawidłowo użytkowana może ułatwić i przyśpieszyć pracę każdego z nas. Dlatego chcemy przedstawić temat chata GPT, w sposób przystępny i zachęcający do rozpoczęcia przygody z tym narzędziem AI. Spotkanie skierowane jest dla pracowników biurowych, którzy chcieliby stosować chata w codziennej pracy i życiu.

 

 Uczestnicy dowiedzą się m.in.:

  • Jak zadawać pytania, jak nakierować chat GPT by zrozumiał zadanie
  • Jak otrzymać odpowiedź na pytanie na które chat GPT nie chce udzielić odpowiedzi
  • Jak używać chat GPT do podsumowań
  • Jak stosować chat GPT w obszarze komunikacji
    • (social media, marketing, obsługa klienta, raportowanie)
  • Co to są „prompty” i jak je tworzyć
  • Jak personalizować odpowiedzi z wykorzystaniem „person”
  • Jak chat GPT wspiera w pracy grupowej i brainstormingu
  • Jak sprawdzić czy treść została wygenerowana przez AI
  • Jak unikać zagrożeń „fake news”, przy korzystaniu z chata GPT
  • Chat GPT 3.5 VS GPT 0 czy warto za to płacić ?
  • Jakie są ogólnodostępne narzędzia AI (Chat GPT) w obrazie wideo, w czasie rzeczywistym.

 

Spotkanie będzie również okazją do wymiany doświadczeń i dyskusji na temat Chat GPT.

Spotkanie poprowadzi Dawid Szmigiel z firmy Websitestyle.pl, Parkowicz i pasjonat sztucznej inteligencji.

 

Masz pytanie?

Ewa Wiśniewska

Dział Rozwoju i Komunikacji

T: 58 880 82 10

 

powrót
Skip to content