Bądź dostępny cyfrowo! / Strefa UX

online

kiedy: 21.03.2022 (poniedziałek), w godz. 9:00-15:00

gdzie: online

wstęp: wolny, obowiązuje rejestracja: ZAPISZ SIĘ!

Czy Twoja strona WWW albo aplikacja jest wygodna dla wszystkich użytkowników? Czy każdy ma możliwość skorzystania z Twoich cyfrowych usług? Dowiedz się tego na warsztatach i zwiększ dostępność swoich cyfrowych kanałów komunikacji.

Z Internetu korzystają niemal wszyscy. Niestety – część internautów dotyka brak dostępności stron internetowych i aplikacji mobilnych. Dotyczy to nie tylko osób z różnym stopniem niepełnosprawności, ale również osób starszych czy korzystających z Internetu o ograniczonej przepustowości.

Projektując stronę internetową, usługę elektroniczną czy aplikację mobilną, warto mieć świadomość, że wystarczy złamanie ręki czy zapalenie spojówek, by ograniczyć możliwość korzystania z cyfrowych rozwiązań.

Dostępność cyfrowa serwisów internetowych i aplikacji mobilnych ułatwia korzystanie z nich osobom z niepełnosprawnościami. Jest szansą na dotarcie do wszystkich grup użytkowników.

Warsztaty prowadzone są w formie on-line. To interaktywne spotkanie oparte na praktycznych ćwiczeniach z ekspertami. Główną częścią warsztatów jest praca nad własnymi materiałami i stronami internetowymi uczestników.

Czego się dowiesz?

  • Jaki wpływ ma dostępność cyfrowa na marketing w sieci?
  • Jak przygotowywać pliki graficzne i tekstowe na stronę www?
  • Jak prowadzić dostępne social media?
  • Jakie są wytyczne WCAG 2.1?

 

Dla kogo?

  • dla małych, średnich i dużych przedsiębiorstw, które chcą zwiększyć swoją konkurencyjność
  • dla pracodawców, którzy chcą wzmacniać kompetencje swoich pracowników
  • dla przedsiębiorców, którzy chcą by ich usługi i produkty były bardziej dostępne

 

Spotkanie odbędzie się online. Liczba miejsc ograniczona – o możliwości wzięcia udziału decyduje kolejność zgłoszeń. Zapisy od 11.03.2022 od godziny 12:00.

 

Spotkanie poprowadzą:

Łukasz Wolff

Od ponad 12 lat związany zawodowo z marketingiem internetowym, kampaniami contentowymi i projektowanie w duchu digital first. Na co dzień współpracuje z SENSE consulting, Sigmeo i agencjami reklamowymi i markami w zakresie planowania, analizy i optymalizacji wielokanałowych kampanii digitalowych oraz w obszarze szeroko pojętego designu. Wykładowca na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w zakresie e-commerce na kierunku Nowe Media.

Doradza oraz przeprowadza audyty w zakresie dostępności cyfrowej. Tworzy oraz dostosowuje strony internetowe do wymagań osób z ograniczeniami, zgodnie ze standardem WCAG. Był doradcą i konsultantem między innymi dla takich firm, instytucji i organizacji jak: EduApps, Starter24, Powiat Poznański, Powiatowy Ośrodek Dokumntacji i Geodezji Kartograficznej. Absolwent Politechniki Poznańskiej.

Krzysztof Kamyk

Praktyk biznesu od 2009 roku. Specjalista social media, ekspert budowania contentu, który sprzedaje. Stworzył sieć sprzedaży generującą ponad 2 miliony złotych rocznie. Kocha pomagać ludziom w odkrywaniu ich własnego potencjału. W swojej pracy uczy, jak zostać liderem zespołu sprzedażowego.

Pasjonat rozwoju osobistego, piłki nożnej i gier komputerowych. Zanim zajął się tworzeniem grup sprzedażowych, zdobywał praktykę w prowadzeniu zespołów w świecie gier komputerowych. Dzięki zaangażowaniu w rozwój e-sportu w Polsce komentował m.in. zawody w StarCrafta na Poznań Game Arena.

Uczestnik szkoleń prowadzonych m.in. przez Anthonego Robbinsa, Blaira Singera, Tonego Gordona, Jacka Canfielda i T. Harv Ekera. Od 2009 prowadzi cotygodniowe szkolenia dla członków swojego zespołu.

powrót
Skip to content