Pipeline Summit – znamy nazwiska wszystkich prelegentów

Pipeline Summit – znamy nazwiska wszystkich prelegentów

Szeroko pojęta tematyka digital sales znalazła się na celowniku najlepszych międzynarodowych prelegentów, którzy za niespełna tydzień przyjadą do Gdyni na Pipeline Summit. Łapcie ostatnie miejsca!

Wydarzenie zaplanowano na 8 i 9 października. W programie warsztaty i wystąpienia merytoryczne zgodne z ideą #nomarketingbullshit.

Kto się pojawi na scenie?

Corey Haines (Baremetrics, USA)
Opowie, w jaki sposób rentowne firmy informatyczne systematycznie pozyskują i zatrzymują klientów bez zbędnego spamowania.

Łukasz Maroszczyk (Signify, NL)
Odpowie na pytanie jak pozyskać wartościowych klientów poprzez dostarczanie angażujących treści.

Agata Krzysztofik (Piktochart, DE)
Pokaże Ci, w jaki sposób możesz wyróżnić swoją ofertę sprzedaży w wysoce konkurencyjnym środowisku, a w rezultacie zwiększyć swoje szanse na zamknięcie transakcji z pomocą wizualnego storytellingu.

Mick Griffin (Brand24, PL)
Hmm.. to dinozaur sprzedaży. Ale z chęcią podzieli się z Tobą swoim długoletnim doświadczeniem w branży!

Yam Regev (Zest.is, IL)
Dowiedz się od niego, jak zdobyć pierwszych 100 tysięcy użytkowników i sprawić, aby z Tobą zostali.

Ben Blanki (Promo.com, IL)
Udowodni Ci, że niesprzedawanie jest najlepszym sposobem na sprzedaż produktu.

Henrique Moniz de Aragão (G2.com, GB)
Dowiesz się od niego, czego możesz się nauczyć z badań zachowań nabywców oraz jakie strategie i taktyka są potrzebne do skutecznej pracy w sprzedaży i marketingu.

Bartosz Majewski & Jacek Bartczak (Casbeg, PL)
Dołożą wszelkich starań, aby pokazać Ci co działa, a czego nawet nie powinno się próbować, jeśli chodzi o strategie sprzedaży.

Stephen Meiller (Unbounce, DE)
Podpowie Ci, co możesz zrobić, by poprawić wydajność prowadzonych przez Ciebie działań sprzedażowych.

Przemysław Simon Stanisz (NorthStar Consulting, PL)
Podczas swojego warsztatu wyjaśni, w jaki sposób zbudować proces sprzedaży w przedsiębiorstwach technologicznych.

Anna Ratajczak-Piotrowska i Anna Skóra (Beeffective, PL)
Skupią się na social sellingu na platformie LinkedIn i podpowiedzą, jak podrasować Twój profil.

Szczegóły wydarzenia i sprzedaż biletów trwa na: www.pipelinesummit.com

powrót