Pipeline Meetup wraca po wakacjach

Pipeline Meetup wraca po wakacjach

kiedy: środa, 15 września 2021, godz.17:00-20:00
gdzie: online
wstęp: wolny, wymagana rejestracja, ZAPISZ SIĘ!

 

Który model sprzedaży wybrać dla swojego biznesu SaaS? Jak zbudować efektywny Revenue Team? Jak popełniać błędy (!), działając w Enterprise Sales? Na te i wiele innych pytań odpowiedzą eksperci z takich firm jak Piktochart czy Dell Technologies podczas trzeciej odsłony Pipeline Meetup. Wydarzenie online odbędzie się 15 września o godz. 17:00. Udział jest bezpłatny.

Praktycznie i z pasją o sprzedaży w IT
Cykl spotkań online Pipeline Meetup organizowany przez Infoshare we współpracy z miastem Gdynia, wraca po wakacjach. Trzeci meetup (i przedostatni z planowanych na ten rok) przyniesie nową porcję wiedzy i inspiracji dla specjalistów sprzedaży, założycieli startupów i właścicieli firm IT.

Prelegenci Pipeline – eksperci z sukcesami realizujący globalne projekty
Podczas spotkań Pipeline Meetup swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się zarówno krajowi, jak i zagraniczni eksperci. Nie inaczej w przypadku nadchodzącego meetupu – jedna spośród czterech prezentacji będzie prowadzona w języku angielskim.

Agata Krzysztofik, VP Growth w Piktochart, mentor na platformie growthmentor i leader z ponad 10-letnim doświadczeniem w tworzeniu strategii marketingowych, zaprezentuje różne strategie i plany cenowe w SaaS. Marcin Morawski, Country Marketing Manager w Dell Technologies, na bazie własnych doświadczeń i wiedzy opowie, jak wygląda budowanie zespołu Revenue. Z kolei Łukasz Maroszczyk z Sygnify, manager z 15-letnim doświadczeniem digital marketingowym przedstawi case study o tym, jak zbudować globalny program ABM w oparciu o social selling. Jako ostatni wirtualną scenę Pipeline Meetup przejmie Ardavan Beigui, współzałożyciel Tinyclues i założyciel Humane Soft, specjalista sprzedaży i marketingu, który zaczynał od sprzedaży materiałów edukacyjnych od drzwi do drzwi. Ardavan przekaże kilka cennych lekcji, jak (nie) radzić sobie w działaniach Enterprise Sales.

 

Program Pipeline Meetup #3

17:10-17:40 – Agata Krzysztofik (Piktochart)
Modele cenowe SaaS – jak wybrać właściwy dla twojego biznesu?

17:40-18:10 – Marcin Morawski (Dell Technologies)
Jak zbudować efektywny Revenue Team – czyli o wspólnej drodze marketingu i sprzedaży

18:10-18:40 – Łukasz Maroszczyk (Signify)
Case Study. Jak zbudować globalny program ABM w oparciu o mechanizmy social selling

18:40-19:10 – Ardavan Beigui (HumaneSoft)
How to suck at Enterprise Sales in 5.3 lessons

 

__________
Celem Pipeline Meetup jest budowanie zaangażowanej społeczności tech sales. Po udziale w spotkaniu, uczestnicy mogą kontynuować dyskusje na dedykowanym kanale na Slacku.

Organizatorzy i geneza Pipeline Meetup
Pipeline Meetup tworzy Infoshare, organizatorzy największej konferencji technologicznej w Europie Środkowo-Wschodniej. Partnerami głównymi cyklu wydarzeń są miasto Gdynia oraz PPNT Gdynia. Pipeline Meetup jest siostrzaną marką Pipeline Summit, konferencji poświęconej sprzedaży online, która od 2017 roku corocznie odbywała się w Gdyni. Konferencję, której motto brzmi #NoMarketingBulls**t od początku wyróżniał dobór tematów ważnych dla każdego specjalisty od digital sales, ujętych w sposób praktyczny i konkretny. Pipeline Meetup kontynuuje tę myśl w formule skrojonej pod postpandemiczne realia.

powrót
Skip to content