Gdynia Kreatywna to projekt wspierający przedsiębiorczość w obszarze sektorów kreatywnych w Gdyni. Jego celem jest aktywizacja i wsparcie osób planujących, rozpoczynających i prowadzących własny biznes w branży kreatywnej.
Projekt miał już siedem udanych edycji, w których łącznie wzięło udział kilkaset osób.
W tym roku przyjrzymy się się zmianom w branży kreatywnej. Odpowiemy na najczęściej zadawane obecnie przez przedsiębiorców pytania – jak reagować na trendy wyznaczane przez media społecznościowe i jak skutecznie budować markę w erze nieustannej zmiany?
Do współpracy zaprosiliśmy prelegentów, wśród których znajdą się:
● Piotr Bucki – Edukator, trener skutecznego myślenia i inżynier nawyków, autor książek
● Ignacy Bochiński – Współwłaściciel grupy technologiczno-reklamowej KERRIS GROUP
● Ewa Kosz – Senior PR Manager i Senior Creative w Warsaw/Creatives
● Paweł Chodkiewicz – CEO grupy consultingowej ART-S
● Łukasz Kępiński – CEO Agencji Tears of Joy
● Paweł Dąbrowski – Marketing & e-Commerce Director w Kubota S.A.
Podczas sześciu prelekcji porozmawiamy o nawykach zakupowych i kontekstach, które wpływają na ich kształtowanie; o tym, jak znaleźć czas na kreatywność w biznesie; jak prowadzić dialog z mediami i odbiorcami w erze komercjalizacji każdej przestrzeni; o marketplace w biznesie kreatywnym; video w erze Social Search; a także o case study na podstawie Kuboty.
Projekt Gdynia Kreatywna przyciągnął do tej pory wielu młodych przedsiębiorców z Gdyni. Naszym celem jest przekazanie uczestnikom wydarzenia maksymalnej dawki konkretnej, merytorycznej wiedzy i narzędzi umożliwiających praktyczne wsparcie prowadzonych przez nich biznesów. – mówi Monika Antkowiak z Gdyńskiego Centrum Wspierania Przedsiębiorczości.
Gdynia Kreatywna 2025 odbędzie się 25 października (sobota) w godzinach 10-17.
Na miejsce tegorocznej edycji: Pomorski Park Naukowo-Technologiczny, budynek III.
REJESTRACJA: tutaj
powrót
