Chwytliwy tytuł, angażujący wstęp i kilka ciekawostek. Jeśli komunikat ma być skuteczny, czyli opublikowany, musimy nauczyć się tworzyć przyjazne, zrozumiałe i kreatywne teksty. Podczas szkolenia nauczysz się budować przekonujący i profesjonalny tekst.
Podczas szkolenia poruszymy tematy:
- – analizy potrzeb nadawcy i odbiorcy
- – wskazówek i wzorów jak dobrze pisać
- – błędów jakie są najczęściej popełniane
- – czego się wystrzegać, a co przyciągnie uwagę odbiorcy
- – budowania skutecznego komunikatu – ćwiczenia warsztatowe
- – jak zbudować bazę mediów i interesariuszy
- – autoryzowania i prostowania – czy warto?
- – komunikatu kryzysowego i oświadczeń kryzysowych
Pamiętajmy, że inny styl sprawdzi się na portalach społecznościowych, w broszurze informacyjnej albo na stronie internetowej. Jaki? Podpowiemy.
Szkolenie poprowadzą:
Magdalena Skorupka-Kaczmarek
– CEO firmy komunikacyjno-doradczej KomunikujMY. Przez 20 lat pracowała jako dziennikarka prasowa, radiowa i telewizyjna m.in. w TV Canal +, TVP, radiowej Trójce czy Radiu Katowice. Była rzeczniczką prasową prezydenta Gdańska Pawła Adamowicza, współtworzyła kampanie wyborcze oraz prowadziła gale i konferencje. Jej pasją jest budowa wizerunku osób i firm. Dodatkowo uczy dziennikarstwa studentów Uniwersytetu Gdańskiego oraz zarządzania projektami budowlanymi na Politechnice Gdańskiej.
Ania Mizera Nowicka
– dziennikarka z wieloletnim doświadczeniem w Polska Press. Jej artykuły i wywiady przez lata ukazywały się w Dzienniku Bałtyckim, na portalu Naszemiasto.pl i w wielu dziennikach regionalnych. Współtworzyła Centrum Kompetencyjne ds. Edukacji. Brała udział w działaniach marketingowych Polska Press, m.in. w plebiscytach. W KomunikujMY odpowiada za wizerunek Klientów z obszaru infrastruktury i samorządu. Zajmuje się kontaktami z mediami oraz komunikacją w mediach społecznościowych.
kiedy: piątek, 25.11.2022, 11:00-16:30
gdzie: Gdynia, al. Zwycięstwa 96/98, Urban Lab Gdynia
wstęp: bezpłatny, obowiązują zapisy: https://cutt.ly/EM8Sx6T
powrót