Identyfikacja festiwalu Gdynia Design Days

Identyfikacja festiwalu Gdynia Design Days

Podczas Gdynia Design Days podkreślamy znaczenie wspólnotowego działania. Taka też była praca nad identyfikacją wizualną festiwalu. Jest to dzieło wspólne, które z dumą przedstawiamy.

Jako festiwal miejski, w swoich działaniach wysoko cenimy idee partycypacyjne. Chcemy aktywizować jak najwięcej osób i pragniemy być dostępni, jednocześnie stanowiąc wartość merytoryczną dla projektantów i wyznaczając nowe kierunki. Czy istnieje szansa aby to połączyć? Uważamy, że tak, ponieważ design w swoich założeniach ma być blisko ludzi i odpowiadać na realne potrzeby.

W tym roku nasza identyfikacja graficzna zaprojektowana przez Hardziej Studio, w składzie Ada Zielińska, Patryk Hardziej, jeszcze bardziej niż kiedykolwiek przedstawia tę ideę. U jej podstaw leży włączanie w działania jak największą grupę osób. W efekcie każdy może stworzyć tegoroczną identyfikację festiwalu.

Bieżąca identyfikacja bazuje na zdjęciach Bałtyku nadsyłanych przez użytkowników mediów społecznościowych. Wystarczy na Instagramie oznaczyć zdjęcie hasztagiem #wspolmorze. Do akcji można przyłączyć się, aż do startu festiwalu. Pragniemy zobaczyć, czym jest dla mieszkańców i turystów morze, jak wygląda ono z różnych perspektyw. Jest to szansa aby dowiedzieć się, jak postrzegamy Bałtyk, a przede wszystkim, jak mocno jest on dla nas istotny.

Taka formuła pozwala na oddanie głosu mieszkańcom, którzy morze widzą na wiele sposobów i bardzo często nie jest to jedynie wakacyjne i pocztówkowe ujęcie. Dla mieszkańców Gdyni, Bałtyk to element codzienności, który nierozerwalnie wiąże się z ich życiem, niezależnie od pory roku.

Efekty można na bieżąco oglądać na podstronie festiwalu: https://cutt.ly/lHmUHJ9

 

powrót
Skip to content