Pipeline Summit | 22-23 stycznia

budynek III

User Engage, Brand24, Kontentino – znamy pierwsze nazwiska prelegentów

5. edycja odbywa się pod hasłem #nomarketingbullshit , a zaproszeni prelegenci to praktycy sprzedaży. W agendzie znalazło się 10 nazwisk z firm o światowym zasięgu, m.in. Michał Korba (User Engage), Mick Griffin (Brand24), Bartosz Majewski (Casbeg) i Bohumil Pokstefl (Kontentino). W poprzednich edycjach Gdynię odwiedzili m.in. reprezentanci
Slacka, Trello i LinkedIna.
Organizatorzy spodziewają się 300 uczestników, w tym sprzedawców, menadżerów
sprzedaży, dostawców usług w modelu SaaS i osób zainteresowanych sprzedażą oraz marketingiem online kierowanymi do biznesu. Tematy wiodące konferencji, to automatyzacja sprzedaży, domykanie transakcji, tworzenie lejka online czy rekrutacja w obszarze sales.
Dwa dni wypełnione wiedzą
Formuła Pipeline Summit zakłada jak najwięcej interakcji pomiędzy uczestnikami i
zaproszonymi prelegentami. Pierwszy dzień to Workshop Day i praktyczne szkolenia, drugi – Conference Day – całodzienne spotkanie z ekspertami oraz networking. Obowiązują trzy
rodzaje biletów: łączony na warsztaty i konferencję oraz pojedyncze na każdy dzień. Sprzedaż wystartowała . Wydarzenie odbywa się w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym Gdynia.
infoShare organizatorem Pipeline Summit
Konferencja dołącza do wydarzeń kreowanych przez infoShare, organizatora największej konferencji technologicznej w Polsce i regionie. Sprzedaż online skierowana do biznesu to tak prężnie rozwijający się obszar, że organizacja wyspecjalizowanego eventu wydaje nam się bardzo potrzebna, zwłaszcza z punktu widzenia ciągle bardzo szybko ewoluujących narzędzi online. Od wielu lat współpracowaliśmy intensywnie z Mickiem Griffinem nad rozwojem Pipeline Summit i cieszymy się, że przy ciągle sporym udziale Micka, dołącza on do kalendarza eventów organizowanych przez infoShare – mówi Grzegorz Borowski, CEO i Co-founder infoShare. Szczegóły wydarzenia i sprzedaż biletów trwa na www.pipelinesummit.com.

powrót