budynek III, coworking
kiedy: 05.02.2019 (wtorek) w godz. 17.00-18.30
gdzie: PPNT Gdynia, budynek III, coworking
wstęp: wolny, obowiązuje rejestracja na: https://strefa-marki-12.evenea.pl/
jak trafić: coworking znajduje się na pierwszym piętrze w budynku III PPNT
Dobra nazwa powinna być łatwa do zapamiętania. Najlepiej, żeby była oryginalna – miała „to coś”. Tylko ten, kto stanął przed wyborem nazwy swojej firmy, wie jak trudne to zadanie.
Zapraszamy na kolejne spotkanie w ramach cyklu Strefa Marki, na którym Konrad Gurdak rozprawi się z mitami na temat namingu.
Dlaczego warto?
Zastanawiasz się jak stworzyć dobrą, chwytliwą nazwę? A może chcesz ją zmienić i wpleść w przysłowiowy marketing mix? Ta prelekcja jest dla Ciebie!
Czego się dowiesz?
- Czy warto kierować się podziałem nazwy: skojarzeniowej, opisowej, abstrakcyjnej.
- 4 podstawowe błędy przy tworzeniu nazwy firmy, produktu, usługi, wydarzenia.
- Czy kontekst branżowy w nazwie się opłaca?
- Co z tymi domenami- jaka się sprawdzi.
- Gdzie szukać pomysłu na nazwę?
Prelekcję poprowadzi Konrad Gurdak– tam gdzie naming, tam i on. Pojawia się tam, gdzie tworzy się marki, wprowadza innowacyjne produkty, rozwija istniejące usługi. Wykorzystuje magię słów, potencjał liter, sylab, słów, zwrotów tworząc kozackie nazwy, wciągające brand story, spójną komunikację marek. Sprawnie kreuje, jako strateg, jako marketer z 19-letnim doświadczeniem w zarządzaniu markami i projektach rebrandingu.
powrót