Strefa Startup | 18.7.2016

Kreatywność w biznesie

Poznaj techniki kreatywne, które efektywnie pomogą Ci w budowaniu marki swojej firmy, produktu lub usługi. Warsztat poprowadzi Jacek Kotarbiński.
Kiedy:

12.08.2016 (piątek), godz. 10:00-16:00
Gdzie: PPNT Gdynia, budynek III, sala F/H
Wstęp: wolny, wymagana rejestracja: kreatywnoscwbiznesie.evenea.pl

Podczas warsztatów uczestnicy poznają techniki kreatywne, które mogą być zastosowane przez nich w budowaniu marki (firmy, produktu, usługi). Uczestnicy zajęć będą budować koncepcje i strategie oraz podstawy komunikacji marketingowej swoich marek. Warsztat dedykowany jest właścicielom innowacyjnych firm, startupom, małym firmom.  

Program składa się głównie z ćwiczeń z krótkim wstępem merytorycznym, pracy grupowej, rozwiązywania zadań kreatywnych, tworzenia swoich projektów.
Czas trwania: 6 h

Program warsztatu:
1. Istota kreacji. Rozwiązywanie problemów przy pomocy kreatywności. "Out of the box"
2. Kreatywne myślenie. Podstawowe techniki w myśleniu lateralnym
3. Customer journey - z czym klienci mają problemy?
4. Blue Ocean - jak wychodzić poza schemat?
5. Disruption - stara metoda, nowe otwarcie

Warsztat poprowadzi Jacek Kotarbiński.
Jacek Kotarbiński — ekonomista, uznany autorytet świata marketingu i innowacji, rynkolog. Od ponad 25 lat praktycznie wspiera firmy w zakresie rozwoju ich konkurencyjności, innowacji , marketingu i sprzedaży.  Felietonista „Forbes Polska”.  Członek jury EFFIE Poland, Superbrands Poland, PRCH Awards, POPAI Poland Awards. Członek Rady Programowej Forum IAB Polska.  Opiekun projektu AULA Trójmiasto i AULA San Francisco. Laureat konkursu Blog Roku 2012 Onet.pl w kategorii „Blogi profesjonalne i firmowe”. Bloger „Harvard Business Review Polska”. Trener biznesu, konsultant zarządów, mentor wielu innowacyjnych firm. Keynote na konferencjach InfoShare, TEDx Gdynia, TEDx Toruń, MEGA Rzeszów, Marketing Progress, Marketer Day,  Shopper Marketing Congress. Jego e-book Sztuka marketingu już po czterech miesiącach znalazł się na drugim miejscu bestsellerów aplikacji iTunes w kategorii „Biznes i finanse”. Autor „Drugiej Sztuki Marketingu” i „Trzeciej Sztuki Marketingu”. Studiował w Niemczech, Austrii i Polsce. Doktorant Uniwersytetu Gdańskiego. Wykładowca: Questus/Chartered Institute of Marketing, Akademii Leona Koźmińskiego, Wyższej Szkoły Bankowej, Uniwersytetu Gdańskiego.  Współpracuje z Pomorskim Parkiem Naukowo-Technologicznym w Gdyni i STARTER w Gdańsku.

Autor publikacji w branżowych magazynach „Marketing w Praktyce” i „Marketer Plus”. Pomysłodawca fanpage’a Bareizmy wiecznie żywe (ponad 153 tys. fanów). Autor bloga kotarbinski.com. Autor bestsellerowej Sztuki rynkologii (fragment audiobooka znajduje się tutaj)