Strefa Startup | 28.9.2016

Customer Journey Map, czyli droga Klienta w Twoich rękach

Kontakt z Twoim produktem zaczyna się na długo przed faktycznym otwarciem Twojej strony www lub aplikacji. Kiedy? Tego dowiesz się, projektując mapę ścieżki Klienta czyli customer journey map.

Kiedy: 11.10.2016 (wtorek), 17:00 – 19:00
Gdzie: PPNT Gdynia, bud. III, sala F/H
Wstęp: wolny, rejestracja na: www.customerjourneymap.evenea.pl

Czy zastanawiałeś się kiedykolwiek, dlaczego wnętrza kawiarni Starbucks wyglądają właśnie tak, a nie inaczej? Czemu na koniec zakupów w IKEA można kupić lody? I czy każda opcja logowania na stronach musi znajdować się w prawym górnym rogu?

Dla kogo?
Dla każdego, którego produkt styka się z klientem, począwszy od startupowca czy marketingowca, aż po właściciela biznesu online czy programisty. Jeśli zastanawiasz się, w jaki sposób Twoje produkty lub usługi odpowiadają potrzebom Twoich potencjalnych klientów, te warsztaty rozwieją Twoje wątpliwości.

Czego się dowiesz?
• Jak wykorzystać narzędzie, jakim jest customer journey map w budowaniu doświadczeń swoich Klientów?
• Jak zrozumieć postępowanie Twojego Klienta i projektować z myślą o jego realnych potrzebach?
• Jak znaleźć kluczowe momenty, w których Twój Klient rezygnuje z Twoich usług i w jaki sposób do tego nie dopuścić?

Dlaczego warto?
Wykorzystując Customer Journey Map będziesz mieć możliwość tworzenia lepszej strategii komunikacji ze swoimi Klientami. Dopasowując swój produkt do faktycznych potrzeb Twoich Klientów, zapewnisz sobie ich zadowolenie i lojalność. Poprawnie skonstruowana mapa pozwali Ci także wyznaczyć cele, jakie należy zrealizować, by poprawić jakość swoich usług.

O prowadzącej:
Magdalena Górecka posiada ponad 12-letnie doświadczenie w marketingu i projektowaniu. Obecnie związana z trójmiejskim UX i Service Designem. Jest seryjnym przedsiębiorcą: przez ponad dekadę z powodzeniem współprowadziła agencję eventową i studio projektowe. Do jej klientów należą m.in. Sony Music Poland, Orlen SA czy Miasto Gdynia. W wolnym czasie prowadzi blog cybermatkapolka.pl, na którym uczy, jak ujarzmić media społecznościowe i samodzielnie tworzyć strony, które sprzedają.