Centrum Designu | 20.3.2018

MODA. Jak zwrócić uwagę mediów na markę?

„MODA. Jak odnaleźć się w branży?” to cykl wykładów i spotkań ze specjalistami branży modowej, organizowany przez PPNT Gdynia | Centrum Designu od 2014 roku.

Celem jest integracja lokalnego środowiska projektowego i wsparcie młodych twórców. Podczas 9. spotkania, na które zapraszamy 28 marca o 17:30, uczestnicy poznają skuteczne mechanizmy PR sektora fashion. 

Błyskawicznie rozwijający się sektor mody w Polsce to setki mniejszych i większych marek. Na rynku prasowym regularnie pojawiają się nowe tytułu modowych magazynów, a internet pęka w szwach od portali poświęconych najnowszym trendom. O tym jak skutecznie zaistnieć w mediach opowie Michał Zaczyński – dziennikarz i felietonista od lat zajmujący się polską branżą modową.  

Zagadnienia:
·  Jak zainteresować media własną marką? 
·  Jak nawiązać i utrzymywać dobre relacje? 
·  Co zrobić, by o nas pisano, nic za to nie płacąc, a co skutecznie zniechęca do publikacji? 

Michał Zaczyński - redaktor „Esquire Polska”. Publikuje też w „Gazecie Wyborczej”, Vogue.pl, „Unpolished” i „Polityce”. Autor bloga www.michalzaczynski.com. Juror konkursów mody dla młodych projektantów.

MODERATORZY: Dorota Cząstka | Kaja Długosz
PARTNERZY: ELSKA | HIDAY
PATRONI MEDIALNI: ELLE | Trojmiasto.pl
ORGANIZATOR: Pomorski Park Naukowo – Technologiczny Gdynia  | Centrum Designu

Kiedy: 28.03.2018 (środa), godz. 17:30
Gdzie: PPNT Gdynia, budynek III, audytorium (sala C)
Wstęp: wolny, obowiązują zapisy: https://projektmoda9.evenea.pl/